Scenariusze rozgrywek


05.12.2018

Podczas gry możemy dowolnie modyfikować scenariusze jak również rozgrywać zupełnie nowe, wymyślone przez Was !!

 

                                  Team Deathmatch

Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza.
Czas trwania: do 15 minut

 

                                                  1 flaga

Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Na środku pola w widocznym miejscu umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi i przeniesienie jej do bazy drużyny przeciwnej. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.
Czas trwania: do 15 minut

 

                          2 flagi

Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. Drużyna wygrywa, gdy w jej bazie znajdą się 2 flagi.
Czas trwania: do 15 minut

 
                      Akcja Ratunkowa
Udział biorą dwie drużyny. Gra polega na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny - jedna zła (terroryści) ma porywanego zakładnika, druga dobra (antyterroryści) ma za zadanie odbić zakładnika. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić zakładnika to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu terrorystom nie wolno strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nie tknięty powróci do swojej bazy.

 

                                             Obrona Bazy

Kolejna gra oparta na zasadach (zdobywania flagi). Różnica polega na tym, że jedna drużyna tylko broni, na określonym terenie, dostępu do flagi (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren), gdy zadaniem drugiej jest jej zdobycie. Atakująca grupa wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy wygrywają jeśli uda im się powstrzymać atak. Jest to dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe.

 

                            Jeńcy
Bardzo ciekawa alternatywa do zwykłego wybijania przeciwników.

W grze udział biorą dwie drużyny. Zadaniem każdej z drużyn jest wzięcie do niewoli 4 jeńców i doprowadzenie ich do swojej bazy.

Jeńcem zostaje osoba, która jest trafiona w ręce albo nogi. Trafienie w korpus lub głowę traktowane jest jako wyeliminowanie.

Statut jeńca jest ściśle określony. Zawodnik, który zostaje jeńcem musi usiąść na ziemi i trzymać się jedną ręką za głowę. Nie może się poruszać, ani strzelać. Jeżeli dotknie go atakujący to musi podążyć za nim do bazy przeciwnika.

Zawodnik eskortowany musi mieć rękę na głowie, aby się odróżniał od osoby eskortującej go.

Jeniec może zostać oswobodzony w dwojaki sposób: przez wyeliminowanie eskorty i dotknięcie - klepnięcie w prawą rękę przez swojego gracza lub przez odbicie go z bazy przeciwnika (również dotknięcie przez swojego gracza).

Gra kończy się gdy jedna z drużyn pochwyci 4 jeńców i odprowadzi do swojej bazy po czym pomacha flagą nad głową w bazie.

 

                          Eliminacja

 

W tej grze nie ma drużyn,gracz jest zdany tylko na własne siły, każdy inny jest wrogiem, którego trzeba ?zniszczyć? :). Doskonała gra na wyrobienie cech prawdziwego ?wojownika?, wyrabia zmysł samozachowawczy, zmusza uczestnika aby miał ?oczy dookoła głowy?, uczy podejmowania błyskawicznych decyzji, uaktywnia instynkt przetrwania. Zwycięża ten kto przetrwa do końca gry. Często uczestnicy zachowują zbytnią pasywność w walce, dlatego warto wprowadzić ograniczenie czasowe, choć sama walka powinna trwać w miarę długo (zależy od ilości uczestników).

 

Czas rozgrywki: 20 min.