Podczas gry możemy dowolnie modyfikować scenariusze jak również rozgrywać zupełnie nowe, wymyślone przez Was !!
Team Deathmatch
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich członków drużyny przeciwnej. Wygrywa drużyna, która zrobi to jako pierwsza.
Czas trwania: do 15 minut
1 flaga
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, z której rozpoczyna grę. Na środku pola w widocznym miejscu umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany.
Czas trwania: do 15 minut
2 flagi
Dwa zespoły, składające się z takiej samej liczby graczy, każda ma swoją bazę, w której umieszczona jest flaga. Celem gry jest zdobycie flagi drużyny przeciwnej i przeniesienie jej do swojej bazy. Trafiony zawodnik kończy grę, jeśli niesie flagę zostawia ją w miejscu, w którym został wyeliminowany. Drużyna wygrywa, gdy w jej bazie znajdą się 2 flagi.
Czas trwania: do 15 minut
Akcja Ratunkowa
Udział biorą dwie drużyny. Gra polega na odbiciu zakładnika. Dwie drużyny - jedna zła (terroryści) ma porywanego zakładnika, druga dobra (antyterroryści) ma za zadanie odbić zakładnika. Jeżeli drużyna ratunkowa nie zdąży odbić zakładnika to przegrywa. Zakładnik nie może poruszać się aż nie zostanie dotknięty przez "swojego" gracza. Do tego czasu terrorystom nie wolno strzelać do zakładnika. Zakładnik jest uratowany, jeżeli nie tknięty powróci do swojej bazy.
Czas trwania: do 15 minut
Obrona Bazy
Kolejna gra oparta na zasadach (zdobywania flagi). Różnica polega na tym, że jedna drużyna tylko broni, na określonym terenie, dostępu do flagi (nie wolno obrońcom wychodzić poza wybrany teren), gdy zadaniem drugiej jest jej zdobycie. Atakująca grupa wygrywa zdobywając flagę (wystarczy ja podjąć), obrońcy wygrywają jeśli uda im się powstrzymać atak. Jest to dobre ćwiczenie jak bronić lub atakować pozycje flagowe.
Czas trwania: do 15 minut
Eliminacja
W tej grze nie ma drużyn,gracz jest zdany tylko na własne siły, każdy inny jest wrogiem, którego trzeba ?zniszczyć? :). Doskonała gra na wyrobienie cech prawdziwego wojownika, wyrabia zmysł samozachowawczy, zmusza uczestnika aby miał ? oczy dookoła głowy?, uczy podejmowania błyskawicznych decyzji, uaktywnia instynkt przetrwania. Zwycięża ten kto przetrwa do końca gry. Często uczestnicy zachowują zbytnią pasywność w walce, dlatego warto wprowadzić ograniczenie czasowe, choć sama walka powinna trwać w miarę długo (zależy od ilości uczestników).
Czas rozgrywki: 20 min.